چرا باید عینک آفتابی را حضوری و از فروشگاه‌های معتبر بخریم؟

 

همانطور که می‌دانید و ما نیز در مقالات گوناگون به تفصیل درباره آن صحبت کردیم استفاده از عینک آفتابی استاندارد برای سلامت چشم ما در محیط‌های بیرونی بسیار اهمیت دارد.

امروزه خرید به صورت آنلاین و اینترنتی بسیار رایج و آسان شده است و شما با کمی جستجو در اینترنت و پیدا کردن محصول مورد نظر خود و با چند کلیک می‌توانید کالای خود را خریداری کنید.

اما در مورد خرید عینک نکاتی وجود دارد که مطرح کردن آن‌ها خالی از لطف نیست.

خرید یک عینک آفتابی 2 جنبه دارد. عامل اول استاندارد بودن و اصل بودن برند عینک است که بتواند خاصیت محافظتی از چشمان را داشته باشد و دیگری عامل زیبایی و مناسب بودن برای چهره هر فرد بسته به نوع چهره و دینامیک صورت افراد است.

از اینرو اگر شما به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و عینک آفتابی خود را به صورت حضوری مشاهده و بخرید طبیعتا رضایت خرید بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

توجه داشته باشد که نکات مهمی در انتخاب یک عینک وجود دارد که به هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید.در ادامه مروری کوتاه بر آن‌ها خواهیم داشت و سعی می‌کنیم در مقالات بعدی به تفصیل در مورد هرکدام صحبت و آن‌ها را بررسی کنیم.

برند و نام عینک:

معمولا لوگو و نام برند عینک روی دسته و یا گوشه شیشه عینک قرار دارد و معمولا فونت، رنگ و سایز آن ثابت است پس اگر ناهماهنگی در این موارد دیدید ممکن است که عینک شما اصل نباشد.

شماره سریال عینک:

یک عینک اصل همیشه دارای شماره سریال است و شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت برند عینک خود به وسیله شماره سریال آن از اصل بودنش اطمینان حاصل کنید.

خرید از فروشگاه‌های معتبر:

سعی کنید چه حضوری و یا آنلاین از فروشگاه‌های معتبر و دارای سابقه و پاسخگو خرید کنید. قبلا در مورد خرید عینک آفتابی از دستفروش‌ها مفصلا صحبت کردیم.

بسته بندی و جعبه عینک:

عینک های اصل معمولا در جعبه‌های مارکدار و نشان دار و با بسته بندی‌های شکیل و درست ارائه  می‌شوند.

انجام تست اشعه "یو وی":

عینک آفتابی استاندارد و اصل، محافظتی نزدیک به 100 درصد در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید مانند "یو وی" دارد. دستگاه‌هایی وجود دارد که با تست عدسی عینک این موضوع را تایید و یا رد می کند.

انجام تست حرکت:

فروشندگان معتبر برای بررسی استاندارد بودن عینک آفتابی، تست حرکت را انجام می‌دهند.

به این گونه که اگر عینک در مقابل یک صفحه طرح‌دار، تکان داده شود اَشکال از داخل شیشه عینک نباید به صورت به هم ریخته و کج و معوج دیده شوند.

سخن پایانی اینکه رعایت این نکات مهم در انتخاب و خرید عینک می‌تواند چشمان شما را از آسیب‌های احتمالی به واسطه استفاده از عینک های غیر استاندارد و تقلبی مصون بدارد.

گروه اپتیک جهانبان و گالری فرد با بیش از 12 سال سابقه در زمینه مشاوره و فروش عینک های طبی و آفتابی از بهترین و استانداردترین برندهای جهان آماده ارائه مشاوره و کمک به شما عزیزان است تا بتوانید تجربه مناسب و خوبی را در انتخاب و خرید عینک داشته باشید.