روزنامه جام جم - چهاردیواری - عینک های تدریجی انقلابی در دیدن

عینک های تدریجی انقلابی در دیدن -  شما هم از هم اکنون در استفاده از عینک تان تجدیدنظر کنید

با توجه به اهمیت بینایی در افراد و با درنظر گرفتن کارآیی چشم انسان در انجام بالغ بر 95% از امور روزمره، همچنین اهمیت انتخاب صحیح عینک در افرادی که در محدوده سنی بالاتر از 40 سال قرار دارند و می توانند از عینک های مناسب با شرایط سنی خود استفاده نمایند، اطلاعاتی را از آقای محمود جهانبان مدیریت مسئول اولین مجموعه عینک سازی استاندارد و مجهز کشور دریافت نموده ایم تا بتوانیم در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه گامی کوچک برداریم.

عینک های تدریجی را تعریف کنید؟

عینک های تدریجی آن دسته از عینک هایی هستند که عدسی های آن تحت شرایط خاص با استفاده از تکنولوژی نوین ساخته می شوند و می توان گفت که درصورت وجود تجهیزات لازم نقاط اپتیکی بیشماری در آن قابل بازیابی می باشد.

این نوع عینک ها برای چه افرادی قابل استفاده می باشند؟

اصولا" عموم افراد در محدوده 40 سالگی با تغیراتی که در سیستم اپتیکی چشمانشان ایجاد می شود دچار اختلال دید در فواصل مختلف می شوند که این اختلال به علت ایجاد اشکال در سیستم تطابق چشم بوجود آمده و نتیجه آن این است که همیشه افراد برای بدست آوردن دید دقیق در فاصله نزدیک برای مطالعه و دید میانی یعنی صفحه نمایش رایانه و صفحه کلیومتر خودرو و اسناد و مدارک موجود روی میز کار، و همچنین دید دور احساس می کنند عینک های مختلفی را نیاز دارند چراکه با عینک نزدیک فاصله میانی و دور را نمی بینند و با عینک دور فاصله میانی و نزدیک را نمی  توانند ببینند در نتیجه ضمن خرید عینک نزدیک و عینک دور به تفکیک احساس می کنند که عینک دیگری نیز برای دیدن صفحه نمایش رایانه و روی میز کارشان نیاز دارند که این افراد می توانند با استفاده از این نوع عینک ها همه فواصل را بخوبی ببینند. بنابراین این نوع عینک ها مخصوص استفاده افرادی است که سنشان در محدوده 40 سالگی می باشد.

آیا عینک های تدریجی شکل ظاهری خاصی دارند؟

خیر اگر منظور شما از نظر زیبایی است باید بگویم که این نوع عینک ها نه مانند عینک های مخصوص مطالعه یا پیرچشمی لازم است که باریک و کوچک باشند و نه مانند عینک های دودید دارای خط جداکننده قسمت مخصوص دید دور و دید نزدیک هستند بنابراین علیرغم اینکه این نوع عدسی مخصوص افراد پیرچشم می باشد ولی هیچگونه مشخصه ای که نشانگر پیرچشم بودن فرد استفاده کننده باشد را ندارند.

آیا استفاده از این نوع عینک ها عارضه ای ایجاد می کنند؟

خیر بهیچ عنوان . نه تنها  عارضه ای ایجاد نمی کند بلکه شخص استفاده کننده را از کلیه عوارض کم بینایی میرهاند و باعث ایجاد دید مطلوب در همه فواصل می گردد. لازم به توضیح است که مسلما" انتخاب نوع عدسی و متخصص ساخت آن در نتیجه دریافت دید ایده آل و مطلوب شخص استفاده کننده بسیار موثر است.

پاسخ قبلی شما این سواال را در ذهن ایجاد می کند که هر فروشنده عینکی نمی تواند این کار را بدقت و صحیح انجام دهد، آیا این برداشت درست است؟

پاسخ شما این است که امروز با وجود قوانین قاطع در هر بخشی در کشورمان خوشبختانه در هر فروشگاه معتبر عینک سفارش این نوع عینک عملی ست. اما اینکه همه فروشگاه ها از تجهیزات و امکانات مدرن لازم بهره مند باشند تا نتیجه مطلوبی را عاید افراد نماید مورد بحث است چرا که بخش مشاوره ای لازم جهت هدایت افراد بسوی انتخاب مطلوب همینطور استفاده ه ازسخت افزارها و نرم افزارهای پیشرفته مخصوص انطباق مراکز مختلف عدسی بر محورهای اصلی در چشم افراد ،همچنین ماشین آلات مدرن ساخت و نصب دقیق عدسی ها، نقش بسیار موثری در نتیجه بدون نقص استفاده از این نوع عینک ها را دارند. بنابراین هر فروشگاه متعهدی که نتیجه عملکردشان در ارتباط با فروش و ساخت عینک ها ی  تدریجی مطلوب باشد، آن مکان محلی مناسب جهت انتخاب و خرید می باشد.

آیا در مجموعه شما که تحت مدیریت شماست این تعهد وجود دارد؟

بله در واقع بر اساس خط مشی سیستم مدیریت کیفیت تعریف شده در این مجموعه ، الزام به رعایت حقوق مشتریان و رضایتمندی آنها و ارائه خدمات پس از فروش  از جمله اهداف این مجموعه بوده که استقرار نرم افزارهای مشاوره ای جهت انتخاب عدسی و تجهیز مجموعه به ماشین آلات پیشرفته ساخت و نصب عدسی متضمن این ادعا می باشد.

جهت تماس با مجموعه و یا دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 66460760 و 6 -66418003 و یا از طریق آدرس الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس حاصل نمائید.