عینک آفتابی مورد علاقه خود را با شماره چشمتان تنظیم کنید

مقالات

با توجه به پیشرفت بسیار قابل ملاحظه صنعت اپتیک و اهمیت آن در دنیای امروز، انواع و اقسام شخصی‌سازی‌ها در حوزه دید و صنعت عینک پدید آمده است.

هر فرد بسته به اینکه چه شماره چشم و چه حالت و فرم صورتی دارد، می‌تواند فریم و لنز عینک و زاویه قرارگیری آن را روی صورتش برای دید بهتر و عالی تر شخصی سازی کند. (این کار در مجموعه اپتیک جهانبان توسط متخصصان و به روزترین دستگاه‌های دنیا انجام می‌شود که قبلا راجع به آن بسیار صحبت شد.)

اما یکی دیگر از خدمات و شخصی‌سازی‌ها که بسیار جالب و کاربردی است درباره عینک های آفتابی است.

ممکن است شما مدت زمان زیادی را در محیط‌های بیرونی سپری کنید و یا فعالیت‌هایی مانند رانندگی را در طول روز بسیار انجام دهید و طبیعتا نیاز خواهید داشت تا از یک عینک آفتابی استاندارد و مناسب و البته متناسب با سلیقه خود استفاده کنید.

اگر شما فردی هستید که چشمانتان نیز ضعیف است و حتما باید برای انجام امور روزانه از عینک طبی استفاده کنید اینجاست که پیشرفت در صنعت اپتیک به کار خواهد آمد اما چگونه؟

شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه و مجموعه معتبر علاوه بر خرید یک عینک آفتابی استاندارد عدسی های آن را مطابق شماره چشم خودتان شخصی سازی کنید. (این خدمت هم اکنون در مجموعه جهانبان و گالری فرد به مشتریان ارائه می شود.) بنابراین شما در واقع عینک آفتابی خواهید داشت که علاوه بر قابلیت‌های محافظتی در برابر نور خورشید، دید بهتری را هم برای شما به ارمغان خواهد آورد.

درواقع با یک تیر دو نشان خواهید زد و عینک آفتابی‌ای  بر چشم دارید که خواص طبی مطابق با چشمتان نیز در آن گنجانده شده است.

گروه اپتیک جهانبان مجموعه ای است که با بهره گیری از مدیریت یکپارچه و تکنولوژی روز در حوزه عینک های طبی، آفتابی و طبی_آفتابی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. توانمندی این مجموعه در ارائه خدمات منحصر به فرد و سنجش‌های دقیق و مطابق نظر مشتریان است.