8 درصد تخفیف عینک‌های آفتابی در گالری فرد

در روز ۲۷ و ۲۸ ژوئن معادل 6 و 7 تیرماه عینکهای آفتابی و طبی‌آفتابی در گالری فرد با ۸٪ تخفیف به‌فروش می‌رسد.

اشعه‌ی ماورا‌بنفش اغلب به عنوان عامل سوختگی و سرطان پوست شناخته شده است و هشدارهای متخصصین باعث حساسیت بالای مردم در این زمینه شده که دائما از مواد آرایشی محافظت کننده از پوست استفاده می‌کنند، ولی مردم اثرات مضر امواج با فرکانس بالا و طول موج کوتاه را بر روی چشم و دیدشان متوجه نمی‌شوند.

همانطور که این امواج روی سلولهای پوست آثار مخرب داشته و سوختگی ایجاد می‌کنند، در کوتاه مدت و بلند می‌توانند چشمهای محافظت نشده را دچار آسیب نمایند.

یک روز کامل در محیط باز می‌تواند برای چشمهای محافظت نشده عوارضی آنی و موقت مانند قرمزی، تورم و حساسیت به نور بوجود بیاورد و در مدت زمان طولانی و طی سالیان، عامل سرطان چشم یا پلک و یا آب مروارید و دژنراسیون ماکولا زودتر از موعد سنی بشود.

روز ۲۷ ژوئن در تمام دنیا به عنوان روز بین‌المللی یادآوری اهمیت استفاده از عینک آفتابی برای محافظت چشم در برابر صدمات ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه‌ی ماورا‌بنفش، صرفنظر از ابری‌، آفتابی، سرد و یا گرم بودن هوا است.

برای در یافت اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات به سایت www.eyeglasses.ir مراجعه و یا به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنید.