پلاریزه، بلاک کننده نور آبی و یا آیینه‌ای؛ کدام عینک آفتابی را بخریم؟

 امروزه عینک‌های آفتابی هم وظیفه‌ی محافظت از چشم را دارند و هم جزئی از تیپ و استایل به شمار می‌آیند.

عینک های پلاریزه یا ضد انعکاس

درباره این گونه عینک ها پیشتر به تفصیل در مطالب دیگر صحبت شد عینک های پلاریزه اما به طور خلاصه باید گفت عینک آفتابی پلاریزه که با نام لنزهای تک‌قطبی کننده‌ی نور شناخته می‌شوند نوعی از لنزهای آفتابی هستند که پرتوهای نوری که در راستای عمودی از کلیه‌ی سطوح غیر فلزی بازتابش پیدا می‌کنند را عبور ‌می‌دهند اما نوع غیرپلاریزه تنها سطحی رنگی هستند برای کاهش روشنایی زننده نور خورشید.

عینک های پلاریزه برای کسانی که ماهیگیری می‌کنند و یا مدت زمان زیادی را رانندگی می‌کنند و به‌طور کلی با سطوح بازتابش‌دهنده‌ی نور زیاد ارتباط دارندبسیار مناسب است.

عینک آفتابی بلوک کننده نور آبی

گروهی از عینک‌های آفتابی هستند که خاصیت بلاک یا مسدودسازی نور آبی را دارند.

عدسی اینگونه عینک ها به رنگ کهربایی هستند و سبب می‌شوند تا رنگها به شکل واقعی دیده نشوند.(در این مورد و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از بخش مشاوره‌ی علمی ما بصورت رایگان استفاده کنید)

لنزهای رنگی اگر درست انتخاب شوند باعث می‌شوند در شرایطی که هوا برفی، غبارآلود و یا شدیدا آفتابی باشد، محیط اطرافتان را بهتر و واضح‌تر ببینید.

اسکی بازان، شکارچیان، قایقرانان و یا خلبانان میتوانند متناسب با نیازشان عینکهایی با کارآیی خاص انتخاب کنند.

عینک آفتابی آیینه ای

اینگونه عینک‌ها پوشش بسیار بسیار نازک فلزی روی سطح بیرونی آن دارد و از بیرون به شکل آینه دیده می‌شود و مقدار نور ورودی به داخل چشم را کم می‌کند اما در نظر داشته باشید اگر اینگونه عینک ها خاصیت آنتی یو وی نداشته باشند خاصیت آیینه‌ای آن قابلیت حفاظت کامل از چشم شما در برابر اشعه‌های مضر را ندارد.

گالری عینک فرد و مجموعه اپتیک جهانبان با داشتن انواع برندهای معتبر جهانی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

برای مشاهده مدل‌ها و اطلاعات بیشتر به سایت www.eyeglasses.ir (http://www.eyeglasses.ir/) و یا فروشگاه ما مراجعه فرمایید.